ورود و ثبت نام:
آیا امکان تغییر مشخصات کاربری و ایمیل وجود دارد؟
پاسخ : شما می توانید ایمیل خودتان را خود را ویرایش کنید؛ اما مجاز به تغییر مشخصات خود ( نام و نام خانوادگی یا کد ملی ) نیستید. برای این کار به حساب کاربری خود رفته و در قسمت جزییات حساب نسبت به تغییر آن اقدام کنید.
رمز عبور خود را فراموش کردهام.چطور میتوانم وارد حساب کاربری خود شوم؟
پاسخ: در سایت گلدتک فرایند ورود و ثبت نام در هر لحظه از طریق ارسال پیامک به شماره همراه شما انجام خواهد شد. بنابراین شما میتوانید بدون داشتن رمز عبور از طریق کدی که به شماره شما ارسال شده است به سایت وارد شوید.
آیا میتوانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
پاسخ : برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشهای من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده شود.
ثبت و سفارش پیگیری:
تمایل دارم از گلدتک خرید کنم، اما هنوز کاملا به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا حتما به دست من خواهد رسید؟
پاسخ : علاوه بر سابقه طولانی و فروشگاههای گلدتک، داشتن نماد اعتماد الکترونیکی نیز به فعالیت آنلاین ما رسمیت و اعتبار میبخشد. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا میشود و کسب و کار اینترنتی که نماد را کسب کرده است، به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد. برای اطمینان بیشتر شما میتوانید در صفحه اصلی وبسایت گلدتک با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید. در ضمن میتوانید روی مجوز و گواهینامهها کلیک کرده تا موارد بیشتری از مجوزهای گلدتک را مشاهده کنید.
آیا برای خرید از گلدتک، حتما باید در سایت عضو باشم؟
پاسخ : بله. برای خرید و ثبت سفارش باید با حساب کاربری خود وارد سایت شده و یا در هنگام خرید، عضویت خود را تکمیل کنید. با این وجود بدون وارد شدن به سایت نیز میتوانید یک کالا را به سبد خرید اضافه کنید.
آیا میتوانم در تمام ساعات شبانه روز سفارش خود را ثبت کنم؟
پاسخ: شما میتوانید در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته سفارش خود را ثبت کنید.
آیا میتوانم برای شخص دیگری خرید کنم و سفارش به دست او برسد؟
پاسخ : بله، شما میتوانید در مرحله اطلاعات ارسال سفارش و بخش “انتخاب آدرس” با انتخاب گزینه “افزودن آدرس جدید” آدرس و مشخصات تحویل گیرنده سفارش را وارد کنید.
نکته: توجه داشته باشید که اگر مبلغ سفارش را اینترنتی پرداخت کنید، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی به همراه داشته باشد.
چگونه میتوانم از وضعیت سفارشی که ثبت کرده ام، مطلع شوم؟
پاسخ: شما میتوانید برای اطلاع از وضعیت سفارش، وارد حساب کاربری خود شوید و با کلیک روی گزینه “سفارش های من” از وضعیت آن مطلع شوید. در ضمن وضعیت سفارش در هر لحظه از طریق پیامک به شما گزارش میشود.
آیا میتوانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
پاسخ : خیر، فقط کالاهایی امکان سفارش دارند که در سایت با وضعیت موجود و همراه با قیمت مشخص شده باشند.
میتوانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
پاسخ : برای لغو یا تغییر سفارش خود با پشتیبانی وب سایت به شماره ۰۹۱۲۳۷۴۱۵۸۱ تماس حاصل فرمائید.
بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با گلدتک تماس بگیرم؟
پاسخ : خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش با شما تماس خواهند گرفت.
در صورتی که خرید من برای شخص دیگری باشد، آیا فاکتور فروش به همراه بسته برای تحویل گیرنده فرستاده خواهد شد؟
پاسخ : بله فاکتور هم برای او ارسال خواهد شد.
کالاهای عرضه شده در گلدتک:
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم گیری به من کمک کند؟
پاسخ : کارشناسان فنی گلدتک تمام تلاش خود را میکنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت، کافی و روشن باشد. با این وجود شما میتوانید برای اطلاعات بیشتر با پشتیبانی به شماره تماس حاصل فرمایید.
چگونه از کالاهای تخفیف دار گلدتک مطلع شوم؟
پاسخ : برای اطلاع دقیق از تمامی کالاهای تخفیفدار روی پیشنهاد شگفت انگیز کلیک کنید. به محض اینکه کالایی در پیشنهاد شگفت انگیز قرار گرفت، و یا با دنبال کردن گلدتک در شبکه های اجتماعی به ادرس https://www.instagram.com/goldtech.ir/ از تخفیف های باخبرشوید.
دسترسی به لیست قیمت روزانه چگونه است؟
پاسخ : با چک کردن روزانه سایت به قیمت کالاها دسترسی پیدا خواهید کرد.
کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟
پاسخ : باتوجه به شرایط خاصی مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وبسایت به حالت “ناموجود” تغییر پیدا میکند.
آیا ممکن است کالایی را که سفارش میدهم موجود نباشد؟
پاسخ : کالاهای دارای قیمت که در سایت با وضعیت “موجود” مشخص شده، قابل سفارش هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریعترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد.
آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟
پاسخ : بله. در صورتی که کالا در فروش ویژه باشد شامل محدودیت در تعداد خرید میشود. در غیر این صورت هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.
پرداخت:
چگونه میتوانم مبلغ سفارش را پرداخت کنم؟
پاسخ : شما میتوانید از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارتهای بانکی عضو شبکه شتاب، در سایت گلدتک هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.
آیا میتوانم مبلغ سفارش را در محل تحویل کالا پرداخت کنم؟
پاسخ : در حال حاضر به دلیل شیوع بالای ویروس کرونا، برای رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامت مشتریان عزیز، امکان پرداخت در محل وجود ندارد. این شرایط پس از گذراندن این دوران تغییر خواهد کرد.
آیا میتوانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟
پاسخ : در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟
پاسخ : گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حسابهای میانی بانک است و خود بانک مغایرتها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت میدهد. ظرف مدت ۴۸ ساعت مبلغ به حساب مبدا بازگردانده خواهد شد.
ارسال سفارش:
هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه میشود؟
پاسخ : هزینه ارسال بسته به شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و از 59 هزار تومان آغاز میشود.
پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می کشد که به دستم برسد؟
پاسخ :اگر ساکن شهرستان هستید و خرید خود را تا ساعت ۱۱ صبح نهایی کرده باشید، سفارش شما در همان روز برای ارسال به پست تحویل داده خواهد شد.